Sampling

Sampling

Een spontane kennismaking met uw product staat centraal bij sampling. De promotiemedewerkers van VeldMark delen uw product, vaak in proefformaat, uit aan zoveel mogelijk mensen. Sampling is dan ook zeker geschikt wanneer u een product of dienst wilt (her)introduceren. Heeft u een specifiek publiek op het oog, dan zoekt VeldMark deze doelgroep voor u op de juiste locaties (targetsampling). Is uw doelgroep divers, dan is een samplingteam in de binnenstad vaak het meest ideaal voor sampling.

Om een samplecampagne tot een succes te maken is de inzet van een professioneel sampleteam de beste manier voor een maximale score. VeldMark neemt uw vraag weg door u te garanderen dat een samplingactie de juiste actie is om uw doelgroep te bereiken. Proeven, ruiken, voelen… vaak leidt dit tot een positieve eerste indruk van het product. U geeft er ook een signaal mee af: ‘Probeert u mijn dienst of product eens uit. Wij denken dat wanneer u het eenmaal heeft geprobeerd u het ook graag zal willen kopen’.

Naast streetsampling in de binnenstad zijn er nog heel veel geschikte locaties voor sampling. Denk ook eens aan beurzen, events en festivals, op het station, buitenlocaties zoals parken en stranden, maar ook instore en near store zijn er mogelijkheden te over. Voor de meeste locaties is een vergunning nodig en ook dat regelt VeldMark voor u, zodat u de hele campagne met een gerust hart aan ons kan overlaten.

Bekijk onderstaande pagina's voor meer informatie: