Over VeldMark

20 jaar VeldMark
We gaan met VeldMark ons twintigste levensjaar in en kunnen dit in 2019 met trots gaan vieren. We hebben in de afgelopen jaren prachtige campagnes ontwikkeld en uitgevoerd voor een groot aantal opdrachtgevers.

Deze naderende mijlpaal vraagt ook om reflectie. Zijn we nog wel kritisch genoeg? Helpen we onze opdrachtgevers werkelijk om hun business te laten groeien? Is er niet te veel bullshit in de markt en daarmee ook in onze aanpak geslopen?

People to People
We gaan terug naar onze roots, we gaan weer terug naar waar het écht om draait: People to People. Wat we daarmee bedoelen, komt goed tot uiting in het bijzonder interessante boek “Cut the Bullsh*t Marketing”. We staan voor no-nonsens, een eerlijke en praktische aanpak, waarbij de ‘brand lover’ centraal staat.

Online to Offline
Dit in combinatie met een vernieuwende ‘Online to Offline’ benadering zorgt er voor dat marketing meetbaar wordt en dat wij de consument écht weten te raken.

 

Lees binnenkort meer over onze Online to Offline aanpak. Een stappenplan om je klant effectief aan je merk te binden m.b.v. de VeldMark Merk Modules.


We maken van klanten brand lovers.

Cut The Bullsh*t

Video is eigendom van Adobe Marketing Cloud