Over VeldMark

20 jaar VeldMark

We gaan met VeldMark ons twintigste levensjaar in en kunnen dit in 2019 met trots gaan vieren. We hebben in de afgelopen jaren prachtige campagnes ontwikkeld en uitgevoerd voor een groot aantal opdrachtgevers.

Deze naderende mijlpaal vraagt ook om reflectie. Zijn we nog wel kritisch genoeg? Helpen we onze opdrachtgevers werkelijk om hun business te laten groeien? Is er niet te veel bullshit in de markt en daarmee ook in onze aanpak geslopen? We gaan terug naar onze roots, we gaan weer terug naar waar het écht om draait: People to People.

Wat we daarmee bedoelen, komt goed tot uiting in het bijzonder interessante boek “Cut the Bullsh*t Marketing”. Wij staan voor no-nonsens, een eerlijke en praktische aanpak, waarbij de merkbeleving centraal staat. Dit in combinatie met een vernieuwende ‘online naar offline’ benadering zorgt er voor dat marketing meetbaar wordt en dat wij de consument écht weten te raken.

Onze inzichten delen we graag met jou. Kijk via onze socials naar onze missers en successen uit het verleden, hoe we leerden hoe het moet, waar we nu mee bezig zijn en welke tomeloze ambitie we nog hebben.

 

Cut The Bullsh*t

Video is eigendom van Adobe Marketing Cloud