Terug

Heineken Know the signs

Bewustwordingscampagne | Heineken ‘Know the signs’

Doel:
Jongeren informeren over de gevaren van overmatig alcoholgebruik en verwijzen naar de website www.knowthesigns.com.

Product:
Heineken ‘Know the Signs’

Promotie:
In de ‘Know the Signs Campagne’ laat Heineken de gevaren van overmatig alcoholgebruik zien. In de vorm van zeven verschillende karakters wordt aangetoond wat te veel alcoholgebruik met je doet. Als mensen te veel drinken, beginnen ze bepaalde tekenen van gênant gedrag te vertonen. Bij de ‘Know the Signs Campagne’ zijn er zeven alter ego’s waar vrijwel elke bezoeker zich in kan herkennen; de huilebalk, de slaapkop, de handtastelijke, de exhibitionist, de vechtjas, de stumper en de flirt. Hiervoor wordt een kaartenspel gebruikt waarop de diverse alter ego’s staan afgebeeld. Het promotieteam zal door middel van het spel de bezoekers laten inzien wat overmatig alcoholgebruik met hen doet.