Terug

Fotomarketing Fisherman’s Friend

Fotomarketingcampagne |¬†Fisherman’s Friend

Doel:
Consumenten de Facebook-pagina van Fisherman’s Friend laten bezoeken om hun eigen foto te bekijken en hun favoriete smaak Fisherman’s Friend te ‘liken’

Product:
Fisherman’s Friend.
Er zijn bijna 90.000 frisse samples uitgedeeld aan de reizigers op Schiphol en de NS stations Amsterdam, Den Haag, Leiden, Eindhoven en Amersfoort.

Promotie:
Het Fisherman’s Friend promotieteam heeft tijdens het uitdelen van de samples de reizigers uitgenodigd om een leuke foto te laten maken in de afscheidsbooth van Fisherman’s Friend. Om de foto terug te kunnen kijken op de Facebook-pagina van Fisherman’s Friend hebben de reizigers een visitekaartje meegekregen. Op deze facebook-pagina zijn de mensen gevraagd om hun favoriete smaak te ‘liken’ en zo kans te maken op een reis naar Ibiza.

Voor meer informatie over deze succesvolle campagne of een eigen nieuwe campagne, neem dan contact op met VeldMark.